1. Endre en eksisterende bruker
Når du opprettet systemet, ble brukeren «Administrator» opprettet med systemadministratoren høyre. Overskriv denne brukerens data med dine personlige data (se nedenfor)
- Velg Administrator-bruker
- Velg Rediger på Bruker-menyen.
-
Angi minst disse verdiene for den nye ansatte:
- navn
- Bruker-ID: Brukes til å logge på Handyman Office
- Ansatt nr.
- Endre brukerens passord
For å gjøre dette, velg kommandoen «Endre passord» fra «Bruker» -menyen
Vennligst skriv inn følgende informasjon
-
- Passordet som ble gitt til deg av GSGroup for brukeren «Administrator»
- Ditt nye, personlige passord
- Gjenta ditt nye personlige passord
2. Opprette nye brukere
Dette trinnet er ikke nødvendig hvis ERP-integrasjonen som brukes eksporterer brukerhoveddata.
Konfigurasjon — Bruker: Ny
Hver person som skal bruke Handyman Office trenger sin egen bruker og lisens.
Angi minst disse verdiene for den nye ansatte:
- Navn
- Bruker-ID: Brukes til å logge på Handyman Office
- Ansatt nr.
- Avdeling
For å bruke Handyman Office, må brukeren tildeles en lisens for Handyman Office og en rolle som tilsvarer hans oppgave.
Les artiklene om de forskjellige rollene i ordlisten: