Denne delen dekker alle brukere i Handyman Office og på Handyman Mobile.
I listen er det mulig å vise forskjellig informasjon fra brukerens detaljer.
For eksempel vil "Mobilenhet"-kolonnen vise typen enhet brukeren har synkronisert, versjonen av operativsystemet på enheten og versjonen av Handyman Mobile som er installert.
Øverst er det en søkeboks og en rullegardinmeny for filtrering av listen.
Rullegardinmenyen kan vise brukere i en bestemt avdeling, brukere uten avdeling og tidligere ansatte. Som standard er den satt til å vise alle brukere.
Ved å høyreklikke på overskriften på listen kan en kolonne velges hentes frem som viser hvilket felt som er tilgjengelig for listen.
For å legge til eller fjerne en kolonne drar du den ganske enkelt til eller fra velgervinduet til listen.
For bedrifter med mange brukere kan det være fordelaktig å gruppere brukere etter en av kolonnene for å lage sammenleggbare menyer i listen.
Øverst er det knapper for å utvide eller skjule alle grupperinger i listen.
Til venstre er det knapper for å administrere brukerne.
- Oppretting av nye brukere i Handyman Office er kun mulig dersom det ikke er integrasjon med et ERP-system, eller hvis integrasjonstypen kun er for fakturering eller uavhengig.
- Rediger-knappen åpner menyen for detaljert konfigurasjon av den valgte brukeren.
- Sletting av en bruker fjerner vedkommende fra avdelingen og plasserer dem i kategorien 'Tidligere ansatte'.
- Det er mulig å sende meldinger til ansatte.
Disse meldingene kan enten sendes til e-postadressen som er oppført for brukeren eller ved neste synkronisering av Handyman Mobile. - Deaktivering av lisensen til en Handyman Mobile-bruker vil tvinge dem til å logge på igjen neste gang de synkroniserer.
Dette vil erstatte alle Handyman-dataene på enheten deres, så sørg for at de siste registreringene deres er synkronisert før de deaktiveres. - Endring av brukerpassord krever passordet fra den påloggede brukeren.
Hvis nevnte bruker ikke har et passord, trenger du bare å spesifisere det nye passordet. - Knappen for å reaktivere en bruker gjelder kun for brukere i kategorien 'Tidligere ansatte'.
Reaktivering av en tidligere ansatt fjerner den slettede taggen og plasserer den i kategorien 'Ikke tildelt ansatte'.
- Tilordning av en brukerprofil kan brukes i kombinasjon med multi-select for å angi profilen for flere brukere samtidig.
For detaljer om brukerprofiler, se den tilsvarende artikkelen.