Spørsmål
Jeg har aktivert deltakerens kjøreboklisens, men reiseloggen vises ikke på mobilen, hvorfor?
Svar
Siden lisensen for elektronisk kjørebok er tildelt brukeren, kan vi hoppe over brukerlisenskonfigurasjonen og kontrollere følgende:
Påloggingsinformasjon
- Fra mobilen gå til Innstillinger > Tilkoblinger
- Velg "Tast inn påloggingsinformasjon"
- Sørg for å ha den korrekte påloggingsinformasjon fra kjørebokapplikasjonen (Guard Systems /Guard Log) for hånden
- Kunde= Kunde ID fra kjørebokapplikasjonen
- Bruker-ID = Ofte en epostadresse
- Passord= Passordet som er satt i kjørebokapplikasjonen
- Hvis den korrekte informasjonen har blitt lagt inn, vil dialogboksen lukkes uten feilmelding etter at du har klikket på "Bekreft".
- Hvis du har lagt inn feil påloggingsinformasjon vil du bli presentert med følgende melding: