Før du begynner, sørg for at den innledende oppsettet er fullført, som forklart i denne artikkelen.
Utvidelsen kommer med en standardkonfigurasjon som lar deg bruke Handyman og Business Central for en grunnleggende serviceprosess.
For å møte spesifikke krav kan du konfigurere utvidelsen med ulike innstillinger tilgjengelig på denne siden: Handyman --> Handyman innstillinger
Tooltip gir nødvendig informasjon for å konfigurere individuelle innstillinger.
I tillegg vil vi fremheve noen innstillinger som må konfigureres hvis du vil bruke den tilhørende funksjonaliteten:
- Innstillinger - Ordre - Nummer for diverse varer: Varenummeret som er skrevet inn her må eksistere som en ikke-lagerført vare i BC. Det samme varenummeret må legges inn i Handyman Office i Konfigurasjon - Firma - Logistikk - Varenummer for diverse varer. Materiell uten varenummer vil bli tildelt dette nummeret.
- Prosjekter - Jobb Journal Mal / Batch: Hvis du ønsker å bruke Prosjekter/Jobber, må du legge inn jobb journal mal/batch som skal brukes for å oppdatere prosjektet med registrering fra Handyman.
- Inbound Store Movements: Input er nødvendig i alle følgende innstillinger.
- Automatisering: Se artikkelen om automatisering.
- Importer innkjøpsordrer fra Handyman som overføringsordrerSørg for at Business Central er satt opp for å tillate opprettelse av overføringsordrer med manuelle numre.