Forberedelser
Før du kobler Handyman og e-conomic sammen, er det noen ting vi trenger fra deg og noen forberedelser du kanskje må gjøre. Våre selgere og konsulenter er her for å hjelpe deg med dette.
Informasjon vi trenger fra deg for å komme i gang
Integrasjonen med Handyman krever viss informasjon om hvordan varer og tjenester er organisert i e-conomic for å sikre optimal funksjonalitet for deg.
Produktgrupper for registrering av tid og andre kostnader
Du må kanskje organisere produktgruppene dine på nytt før vi begynner. Handyman skiller mellom varer og tid.
- Varer og timer bør ikke blandes i samme produktgruppe
- Den enkleste måten er å lage en ny gruppe for tid og andre kostnader og flytte de få eksisterende elementene dit
Standardverdier for nye kunder opprettet i Handyman
Kunder opprettet i Handyman vil få tildelt visse standardverdier slik at de kan brukes i e-conomic. Kunden opprettes kun når en faktura genereres for en ny kunde.
- Standardvaluta - DKK, NOK, EUR
- Betalingsvilkår
- Fakturoppsett (Under Kundeoppsett)
- MVA-sonenummer
Andre innstillinger
- Bør fakturaer automatisk bokføres? - Standard er "Ja"
Opprett lenke med e-conomic
Kommer senere (API-nøkler)
Overfør kunder og produkter
Hvis du oppgraderer fra Smartday, vil dette bli håndtert automatisk.
Når du oppretter integrasjonen, vil vi sørge for at produkter og kunder blir overført.
Lykke til!