Introduksjon
For å få en bedre oversikt i modulen for Service Management, kan du opprette kategorier for utstyr. Når du har opprettet kategorier, vil du kunne tildele dem til både nytt og eksisterende utstyr.
Miljø
Handyman Office
Fremgangsmåte
- Velg "Service"-menyen på venstre side
- Velg "Konfigurasjon"(1) > "Kategoritype" -fane(2)
- Velg"Utstyr" (3)
- Velg "ny" (4) for å opprette kategori
- En popup-boks kalt "Ny utstyrskategori" åpnes
- Angi en ID, Navn og en avdeling for denne utstyrskategorien
- Hvis du ønsker å legge til standard sjekkliste for denne kategorien, velg "Standard sjekklister"-fanen
- Velg sjekklisten(e) du vil legge til på høyre side (5). Dobbeltklikk eller velg og klikk på pilen som peker til venstre. Når den er lagt til, vil sjekklisten vises på venstre side.
- Legg til sjekkliste-regler (6) hvis du ønsker
- Legg til sjekkliste-regler (6) hvis du ønsker det