Introduksjon
For å få bedre oversikt i Service Management-modulen, kan du opprette kategorier for utstyr. Når du har opprettet kategorier, vil du kunne tilordne dem til både nytt og eksisterende utstyr.
Miljø
Handyman Office
Fremgangsmåte
- Velg "Service"-menyen på venstre side
- Velg "Konfigurasjon"(1) > "Kategoritype" -fane(2)
- Velg"Utstyr" (3)
- Velg "ny" (4) for å opprette kategori
- En popup-boks kalt "Ny utstyrskategori" åpnes
- Angi en ID, Navn og en avdeling for denne utstyrskategorien
- Hvis du ønsker å legge til standard sjekkliste for denne kategorien, velg "Standard sjekklister"-fanen
- Velg sjekklisten (e) du vil legge til til høyre (5). Dobbeltklikk eller velg og klikk på pilen som peker til venstre. Når lagt til, sjekklisten vises på venstre side.
- Legg til sjekkliste-regler (6) hvis du ønsker
- Legg til sjekkliste-regler (6) hvis du ønsker det