2025-03-06 - Statusoppdatering
Fredag 28. februar 2025 lanserte vi en løsning for å løse problemet som påvirket genereringen av rapporter gjennom API-en vår. Dette problemet forårsaket ulemper for mange av våre brukere, og vi forstår hvor avgjørende det er for våre kunder å ha pålitelig tilgang til rapport funksjoner.
Vi beklager på det sterkeste til alle kunder som ble berørt av denne situasjonen.
2025-02-12 - Statusoppdatering
Oppdatering om manglende rapporthendelse: Vi hadde et stopp i morges. Tjenesten startes på nytt og oppdateres med en ny versjon for å øke stabiliteten og nye logger for å hjelpe oss med å løse kjernen av problemet. En ny statusoppdatering er ventet klokken 15:00.
2025.02.11 - Statusoppdatering
Vi beklager overfor kundene våre som har opplevd problemer med å hente rapporter fra Handyman-mobil- og ERP-systemene de siste dagene. Den berørte tjenesten ble startet på nytt kl. 19.30 10. februar 2025, og fungerer nå som forventet. Vi jobber aktivt med en forbedring for å forhindre at dette problemet gjentar seg.