GSGroup Deutschland

  • Sum av aktivitet 93
  • Siste aktivitet
  • Medlem siden
  • Følger 0 brukere
  • Følges av 0 brukere
  • Stemmer 0
  • Abonnementer 57

Aktivitetsoversikt

Siste aktivitet fra GSGroup Deutschland
  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Eksporter typer serviceordre

    Innledning Serviceordretyper kan velges og eksporteres ved å bruke standard prosedyre beskrevet i oversiktsartikkelen om eksport av grunnleggende data. De er bare relevante hvis serviceordrer bruke...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Eksporter ressurser

    Innledning Ressurser kan velges og eksporteres ved å bruke standardprosedyren beskrevet i oversiktsartikkelen om eksport av grunnleggende data. Ressurser brukes   Relevans for Handyman Ressurser i...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Eksport av salgsrepresentanter / innkjøpere

    Innledning Salgsrepresentanter / Innkjøpere kan velges og eksporteres ved hjelp av standardprosedyren beskrevet i oversiktsartikkelen om eksport av grunnleggende data.   Relevans for Handyman Salg...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Hvordan sjekklister kan legges til automatisk i nye ordre

    Når en ny ordre opprettes i Handyman, kan sjekklister automatisk legges til ordren. Sjekklistene vil bli lagt til uavhengig av hvor ordren opprettes: i Handyman Office, i Handyman Mobile eller via ...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Implementeringsplan for Handyman med BC-utvidelse

    0    Bli kjent med BC-utvidelsen Hvis du aldri har jobbet med Handyman-utvidelsen før, gir denne artikkelen en god oversikt. 1    Forbered infrastrukturen Registrer deg for Handyman Cloud og få ti...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Hvilket utstyr kan jeg se i Handyman Mobile?

    I Handyman Office kan site og utstyr tilordnes avdelinger. Listen over site og utstyr i Handyman Mobile viser alle oppføringer som er a) Ikke tilordnet noen avdeling eller b) Tilordnet brukerens av...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Roller og tillatelser i Handyman

    1. Forhåndsdefinerte roller 1.1 Avdelingsansvarlig I Handyman Office har du tilgang til følgende dashboards: Ordre Kunde Ansatt Faktura Logistikk Service Analytics Begrenset tilgang til ordre/a...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Definisjon av viktige vilkår i Handyman

    Kontrakt Under "Kontrakt" administrerer du kontraktene dine og forretningsvilkår og andre juridiske og kommersielle regler og betingelser innenfor den valgfrie modulen Service Management. Du finner...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Oppdater Handyman BC-utvidelsen til en ny versjon

    Oppdatering av Handyman-utvidelsen gjøres ved å følge prosedyren definert av Microsoft for oppdatering av BC-utvidelser via Appsource: https://learn.microsoft.com/en-us/dynamics365/business-central...

  • GSGroup Deutschland opprettet en artikkel,

    Eksporter Serviceordrer

    Start eksporten Serviceordrer eksporteres ved å bruke kommandoen "Eksporter til Handyman" fra Hjem-gruppen i båndet:   Eksporterte data Generelt   I tillegg: Din referanse   Ordrekommentarer  ...