Tommy Strand

  • Sum av aktivitet 657
  • Siste aktivitet
  • Medlem siden
  • Følger 0 brukere
  • Følges av 0 brukere
  • Stemmer 1
  • Abonnementer 588

Aktivitetsoversikt

Siste aktivitet fra Tommy Strand
  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    FDV-dokumentasjon

    Enklere FDV-håndtering med Handyman Myndighetene har fra 1.1.2022 innskjerpet kravene til dokumentasjon ved salg av bolig. Derfor er det viktigere enn noen gang for boligselgere å ha all dokumentas...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Hvordan sette opp Handyman API mellom Zirius og Handyman

    1. Åpne Handyman ControlCenter 2. Naviger til fanen Integration 3. Fyll inn en selvvalgt API Key (ingen krav til kompleksitet eller antall tegn) og et navn på integrasjonen. 4. Klikk på Apply i ned...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Contracting Works & Handyman Webinar

    Møt teamet bak Contracting Works og Handyman i vårt webinar Hør mer om:  - Samarbeidet mellom Contracting Works og HandymanDere vil høre fra både Contracting Works og Handyman om hvordan de har op...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Resulterende e-poster fra hendelser

    E-post vil bli sendt til mottakerne som er definert i hendelsesmalene. Vær oppmerksom på at kunder vil motta e-post automatisk uten gjennomgang eller validering når denne funksjonen er implementert...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Konfigurer innstillinger for hendelsesaktivitet

    Aktivitetsinnstillingene definerer «aktive timer» for hendelsen. Dette gjenspeiler normalt åpningstidene for firmaet og støttenivået som er avtalt med kunden. Innstillingene vil definere en tidspla...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Eksempel på hendelsesmal: Påminnelse om årlig serviceordre

    Denne hendelsesmalen består av to hendelser. Den første hendelsen vil opprette et varsel til den forhåndsvalgte «foretrukne teknikeren» på et utstyr, når det opprettes en serviceordre for det årli...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Opprette og vedlikeholde hendelser

    Alle Handyman Office-koordinatorer kan opprette hendelser for ordre, og få tilgang til hendelser. Hendelser på ordre gjøres tilgjengelig for alle brukere som er deltakere på ordren, og i henhold ti...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Aktivering av hendelser

    Hendelser kan utløses/aktiveres i Handyman Office, av koordinator (Saksbehandler) hvis innstillingen på hendelsen tillater dette. Ellers er knapper for Ferdig/Avvis inaktivert (grået ut). Noen hend...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Legge til hendelser i ordre

    Det er mulig å legge til hendelsesmaler manuelt via ordre i Handyman Office   eller å alltid inkludere dem når de brukes sammen med valgt Serviceordregruppe (Superbrukerkonfigurasjon av kategorier...

  • Tommy Strand opprettet en artikkel,

    Hendelser - en oversikt

    Modulen gir deg automatiske meldinger via SMS og e-post både internt og til kundene dine. Dette sikrer effektiv kundekommunikasjon Handyman Event-modulen introduserer en helt ny dimensjon i din ku...