Hvis du har bestilt materiell fra en leverandør eller du har vært hos leverandøren og fått levert materiellet, er det mulig å få en elektronisk leveringsbekreftelse som kan lastes ned til Handyman Mobile hvis dette er avtalt med leverandøren og er aktivert. Bestillings- og tilkoblingsinnstillinger til leverandørens FTP må være satt opp i Handyman Office som en forutsetning. Les mer om hvordan du setter dette opp i Handyman Office her
Når leverandøren sender leveringsbekreftelsen (vanligvis noen minutter etter at du har handlet hvis du er på installasjonsstedet), kan du laste ned leveringsbekreftelsen til Handyman Mobile. Det er mulig å laste ned materialet til ordren eller til et lager hvis innstillingene tillater begge deler (basert på konfigurasjonen satt i Handyman Office)
For å få pakkseddel: Gå til Materiell og lager
Gå til Få pakkseddel
Hvis du har ventende leveringsbekreftelser, finner du dem her. Hvis du har flere leverandører, må du først velge riktig leverandør
Når du har valgt en pakkseddel, må du velge hvor du vil legge til dette materialet:
- Eget lager,
- Avdelingslager
- Ordre
(hvis tillatt fra innstillinger i Handyman Office)
For Lager er det mulig å lage en behovsliste hvis maks og min for lagerstyrte varer er spesifisert i Handyman Office.
For Ordre må du spesifisere hvilken ordre du skal legge til materiale til, hvis dette ikke allerede er spesifisert fra grossisten (da vil du ikke få noen valg)
Velg ordre
Pakkseddelen viser den valgte ordren, og du kan godta ved å klikke Godta eller fullfør-ikonet.
Materiale vil bli lagt til ordren, og pakksedelen vil bli slettet/arkivert fra grossistens FTP-server.