Modulen gir deg automatisk meldinger via SMS og e-post, både internt og til dine kunder. Dette sikrer effektiv kundekommunikasjon
Handyman Event-modulen introduserer en helt ny dimensjon i din kunde- og ordrehåndtering, nemlig automatiske varsler med SMS og e-post til gitt intern og/ eller eksterne mottakere.
Modulen gir deg som bruker en supportfunksjon ved å hjelpe deg å huske de små og store oppgavene i arbeidsdagen. I tillegg til å gi en hyggelig påminnelse om at oppgavene skal utføres, kan disse også eskalere automatisk til andre i selskapet. Nyttig informasjon om viktige oppgaver som ikke blir tatt hånd om på grunn av uforutsette hendelser, som for eksempel sykdom.
Ikke vent på at kunden skal ringe og minne deg på oppgavene som burde vært utført. Jobb i forkant og sørg for at kunden er godt informert underveis. Du trenger ikke å bruke unødvendig tid på oppfølging av rutineoppgaver i organisasjonen. Handyman gir deg en oversikt over hva som krever din oppmerksomhet. I tillegg advarer systemet hvis noe er skadet slik at det ikke blir glemt.
For service- og kontorpersonell er dette et verktøy for bedre å holde oversikt over oppgavene som skal utføres, og sikrer at de viktigste prioriteres først.
Viktige egenskaper
Hendelser er organisert i maler som kan knyttes til ordrekategoriene i Handyman. På denne måten kan kommunikasjonen tilpasses etter type oppdrag. Sammen med servicemodulen kan eventmodulen brukes til å dokumentere hvordan SLA-avtaler (servicenivåavtaler) oppfylles.
På ordren har du oversikt over hvordan det går i forhold til kravene som gjelder for ordren, og brukere i feltet vil bli varslet når hendelser inntreffer eller tidsfrister nærmer seg.
Handyman Office oppdateres umiddelbart med den nyeste statusen, slik at du enkelt kan følge med på hva som skjer.