Modulen gir deg automatiske meldinger via SMS og e-post både internt og til kundene dine. Dette sikrer effektiv kundekommunikasjon
Handyman Event-modulen introduserer en helt ny dimensjon i din kunde- og ordrehåndtering, nemlig automatiske varsler med SMS og e-post til gitt intern og/ eller eksterne mottakere.
Modulen gir deg som bruker en støttefunksjon ved å hjelpe til med å huske de små og store oppgavene på arbeidsdagen. I tillegg til å gi en hyggelig påminnelse om at oppgaver forfaller, kan disse også automatisk eskalere til andre i firmaet. Nyttig informasjon om viktige oppgaver som ikke blir tatt vare på på grunn av uforutsette hendelser, for eksempel sykdom.
Ikke vent på at kunden ringer og minner deg om oppgavene som burde vært utført. Arbeid på forhånd og sørg for at kunden er godt informert underveis. Du trenger ikke å bruke unødvendig tid på å følge opp rutinemessige oppgaver i organisasjonen. Handyman gir deg en oversikt over hva som krever din oppmerksomhet. I tillegg advarer systemet om noe er skadet slik at det blir glemt.
For service- og kontorpersonell er dette et verktøy for bedre å holde oversikt over oppgavene som skal utføres, og sikrer at de viktigste prioriteres først.
Viktige egenskaper
Arrangementer er organisert i maler som kan knyttes til ordrekategoriene i Handyman. På denne måten kan kommunikasjon tilpasses etter type tildeling. Sammen med servicemodulen kan hendelsesmodulen brukes til å dokumentere hvordan SLA-avtaler (servicenivåavtaler) blir oppfylt.
På ordren har du oversikt over hvordan det går i forhold til kravene som gjelder for ordren, og brukere i feltet vil bli varslet når hendelser inntreffer eller tidsfrister nærmer seg.
Handyman Office oppdateres umiddelbart med den nyeste statusen, slik at du enkelt kan følge med på hva som skjer.