Sjekklister brukes ofte for å veilede arbeidere trinn for trinn og få målte verdier der det er nødvendig. Sjekklistene bygges enten fra bunnen av av selskapet ditt eller velges fra en bibliotek med sjekklister for å gjøre dem tilgjengelige for brukere i Handyman Office og Handyman Mobile. Når sjekklistene er gjort tilgjengelige, kan du legge til sjekklister i ordren.
Sjekklistemenyen består av:
-
Legg til
-
Edit
-
Dele
-
Slett
-
Samsvarserklæring
-
Vis ordresignatur
Legg til:
Når du legger til en sjekkliste, får du en liste over tilgjengelige sjekklister å velge fra. Hvis du vil gi sjekklisten et navn, kan du gjøre det i Navn-feltet. Hvis du har en lang liste med sjekklister, er det også et felt for å søke hvis du vil begrense listen.
Når du har valgt en sjekkliste, vil du se sjekklistetemene for den valgte sjekklisten i høyre del av vinduet.
Rediger:
Hvis du dobbeltklikker på sjekklisten eller velger legg til, kan du fylle ut/redigere sjekklisten.
Del:
Del gir deg noen snarveier for å dele valgt sjekkliste til forhåndsvisning, skriver, e-post eller Boligmappa
Slett:
Hvis du vil slette en sjekkliste, blir du spurt om du er sikker før sjekklisten slettes.