Høydepunkter
- Forbedringer til planlegger i Office
Oppdateringer 9.6.2
21.01.2022 |
9.6.2.29016 |
|
28.01.2022 |
9.6.2.29017 |
|
10.02.2022 |
9.6.2.29024 |
|
Konfigurasjon
- Nytt alternativ for å kreve full synkronisering etter fullført sjekkliste
- Automatisk lagring av rapporter til arkivmappe støttes nå for alle rapporter som støtter automatisk utskrift
Logistikk
- Ny mulighet til å sette lager som passive
- Dialog for endring av lager kan nå endre størrelse
Planlegger
- Røde dager vist i planleggeren
- Mulighet for å oppdatere ansattliste automatisk ved endring av filter eller åpne et lagret søk
- Mulighet for å skjule rad for ikke-planlagte avtaler
- Husker nå innstillinger mellom økter i planleggeren
- Manuell sortering av ansatte i planlegger er forbedret
service
- Utstyrsnummer vises nå i nedtrekkslister for utstyr i Materiell, Timer og Kostnader, og Beskrivelse
Synkronisering
- Innstillingen for "Kunden bestemmer om ytterligere oppføring er tillatt" fungerer som forventet
- Dersom man endrer hovedansvarlig på ordre, vil den nye hovedansvarlig nå se alt materiell på ordren
Faktura
- Rettet problem med manglende faktura i fakturajournal
Handyman API
- Nye funksjoner dokumenteres i swagger
Integrasjonsendringer
Alle endringer er dokumentert i våres API dokumentasjon: Handyman Reference Guide
Nedlasting
Tilgjengelig ved å kontakte support Planlagt for automatisk oppdatering i februar.