- Lag en milepæl, punkt for oppfølging, tidsstempel for en bestemt hendelse.
- Mulighet for å konfigurere å sende en automatisert og tilpasset SMS eller e-post til en kundekontakt, eller intern kontakt.
- Hendelsesbibliotek, og hvilke hendelser som skal brukes i visse situasjoner, kan konfigureres av Office-koordinatorene.
- Hendelsesmaler kombineres ofte med ordre fra de samme serviceordre gruppene
- Diskuter i gruppen hvordan hendelser er ment å brukes i hvert enkelt scenario og kundesak, spesielt når ekstern kommunikasjon.
- Bruk Aktivitetsinnstilling, slik at advarsler og frist for hendelser settes på vent i henhold til en definert tidsplan, og ta hensyn til helligdager og helger.
- Legg til en unik hendelse på en ordre i Handyman Office.
- Legg til en hendelsesmal (forhåndsinnstilt kombinasjon av en eller flere hendelser) til en ordre fra Handyman Office
- Legg til en hendelsesmal i alle nye ordrer i en spesifisert Serviceordre gruppe (Ordrekategori)
- Legg til en hendelsesmal for å spore serviceavtaler i servicekontrakter
Om hendelser og handlinger
Hendelser kan resultere i:
- Et merke/varsel i Handyman Office-ordregrensesnittet, i Handyman Today-plugin for hendelser, eller i Handyman-databasen som er tilgjengelig for tilpasset rapportering.
- En SMS med en tilpasset tekst til en liste over mottakere
- En e-post med en tilpasset tekst til en liste over mottakere
Hendelsestekster kan inneholde dynamiske tekstsegmenter slik at informasjon fra den spesifikke rekkefølgen kan settes inn i emnet eller brødteksten i e-posten eller tekstmeldingen.
Det er en samling av hendelsesaksjonstyper. Hver type har sine egne egenskaper og kan kombineres i hver hendelse for å danne en rekke kommunikasjons- og oppfølgingsplaner.
Hendelseshandlinger kan enten utløses manuelt, av Office- eller Mobile-brukere, automatisk eller i forhold til tidligere hendelseshandlinger.