Introduksjon
Sjekklister som har maler inkludert i Handyman Office må noen ganger oppdateres til nye versjoner.
Dette kan skyldes nye forskrifter eller omformulering fra, for eksempel, NELFO eller produktleverandører, og vil ikke automatisk endre sjekklistene som er i bruk ved oppgradering av programvaren. NELFO eller produktleverandører, og vil ikke automatisk endre sjekklistene som er i bruk ved oppgradering av programvaren.
Oppdatering, eller inkludering av nye maler, vil være spesifisert i versjonsnotatene på supportsidene våre.
Miljø
Handyman Office
Fremgangsmåte
-
Gå til ‘Konfigurasjon’ og velg ‘Sjekkliste’ i menyen øverst.
-
Trykk på ‘Ny (fra mal)’ for finne utvalget av forhåndslagete sjekklister.
-
Når du har funnet sjekklisten du skal oppdatere markerer du den og trykker på 'OK'.
-
Dersom sjekklisten skal være med på samsvarserklæring må man velge dette i rullgardinen og deretter merke de punktene som skal være inkludert i rapporten.
-
Når man trykker på 'OK' vil Handyman spørre om man ønsker å erstatte gruppekoblingene.
Det vil si at den gamle versjonen av sjekklisten legges som inaktiv når den nye blir opprettet.
Dette vil sørge for at kategorier og lignende bruker den nye versjonen av sjekklisten.