Sjekklister laget av maler oppdateres noen ganger.
Disse nye malene er inkludert i nye versjoner av Handyman Office, men vil ikke automatisk aktiveres.
Her er en guide for hvordan du aktiverer den nyeste versjonen av en sjekkliste.
- Gå til 'Konfigurasjon' via menyen øverst til venstre og velg 'Sjekkliste'.
- I menyen til venstre velger du "Ny fra mal".
- Velg sjekklisten du vil oppdatere fra listen.
Listen du ser her er avhengig av firmalisensen.
Sammenlign versjonsnummeret hvis du er usikker på om det er en ny versjon tilgjengelig. - Når du velger en sjekkliste og klikker "OK", vil du bli spurt om en dialogboks som ber om bekreftelse på at du erstatter den gamle versjonen av sjekklisten.
- Ved å klikke ja kopierer gruppene fra den gamle versjonen og kobler den nye versjonen til de samme ordrekategoriene. Denne prosessen vil også merke den gamle sjekklisten som inaktiv.
Aktivering av en ny versjon av en sjekkliste vil ikke erstatte aktive sjekklister i bestillinger.
Disse må byttes ut manuelt.