Høydepunkter
-
Nytt utseende for både Cloud og On-premise kunder
-
Ytelseforbedringer
-
Forbedret administrasjon av sjekklister
- Støtte for menyplugins i Cloud
- Utgivelse av Handyman Routing plugin
- Oppdatert Handyman API
Nytt utseende
Denne versjonen inkluderer et oppdatert grafisk utseende med bedre kontrast. Med denne endringen støtter Handyman Office alle skjermoppløsninger, og vi har til og med lagt til individuelle alternativer for å bruke forskjellige fargekombinasjoner. Dette gjelder også for våre lokale kunder.
- Ytelseforbedringer
For våre Cloud-kunder har vi gjort betydelige ytelsesforbedringer i den nye utgivelsen.
Dette resulterer i:
- Mye raskere oppstart for Cloud-brukere
- Raskere tilgang til ressursplanleggeren
- Rapporter vises raskere på skjermen
Forbedret administrasjon av sjekklister
I denne utgivelsen har vi en ny måte å dele sjekklistemaler med kundene våre. Vi vil nå publisere oppdateringer og nye sjekklistemaler uavhengig av Handyman-utgivelser. Dette vil gi deg mye raskere tilgang til nye og oppdaterte sjekklister. Det samme gjelder for ordbok- og grossistmaler i systemet.
I tillegg er nye styringsfunksjoner for sjekklisten lagt til:
- Legg til ny versjon av en sjekkliste for raskt å gjøre endringer i eksisterende sjekkliste
- Opprette en kopi av en sjekkliste for å lage en ny variant
- Lagre og last inn sjekklistemaler lokalt for å enkelt flytte sjekklisten mellom Handyman-installasjoner. Praktisk for å flytte en sjekkliste fra testmiljøet til produksjon
Støtte for menyplugins i Cloud
Vi introduserer også støtte for meny-plugins. Meny-plugins gjør det mulig å legge til egendefinerte funksjoner på mange steder i Handyman uavhengig av standardløsningen. Vi forstår at hver av våre kunder kan ha unike krav, derfor tilbyr vi individuelle kundeløsninger. Denne løsningen er nå tilgjengelig for våre Cloud-kunder også.
Vi vil også bruke denne muligheten til å tilby ny funksjonalitet til Handyman for kunder med mer avanserte behov. Det første produktet vi leverer på denne måten er menypluggen Handyman Route Planner.
Handyman Route Planner plugin
Route Planner er en avansert løsning for håndtering av planlegging av ordre, utstyr og oppgaver direkte i et kartvisning med mulighet for å optimalisere reisen mellom arbeidsstedene. Den integrerer også med vår Fleet System-løsning for å vise sanntidsposisjonen til ressursene på kartet.
Se mer dybdeinformasjon om Route Planner her.
Flere plugins vil være tilgjengelige fra GSGroup i månedene som kommer.
API-endringer
Flere endringer og tillegg til API er gjort i denne utgivelsen.
Se egne utgivelsesnotater for APIene her.
Andre endringer og viktige feilrettinger
- Vindusposisjon og skjerm huskes nå riktig for både Office- og Ressursplanleggervinduer.
- Hjelp (F1) viser nå våre supportsider for Handyman Office. Disse sidene oppdateres kontinuerlig med nytt innhold.
- Generelle stabilitetsforbedringer og feilrettinger
Oppdateringer 9.6.6
2023-03-16 |
9.6.6.30046 |
Første utgivelse |
|
|
|