Høydepunkter
-
Nye ressurs-planlegger funksjoner for å oppdatere flere ordre
-
Nye alternativer for generering av serviceordre og ordre
-
Støtte for Contracting Works integrasjon
- Oppdatert Handyman API med nye endepunkter og støtte for autorisasjon per endepunkt
Ressursplanlegger
Legge til eller fjerne deltakere, eller endre hoveddansvarlig på flere ordre
Svært ofte endres planene på grunn av sykdom og endringer i prioritet, eller at ansatte forlater selskapet.
For å omplanlegge alle berørte ordre av slike endringer, er det nye funksjoner i planleggeren som kan hjelpe deg med dette.
Ordre-listen i planleggeren støtter nå flervalg med standard Windows-metode for å velge ved å holde nede shift- eller kontrolltasten. Når mer enn én ordre er valgt, er bare knappene for de nye funksjonene aktive.
Legg til deltakere i valgte ordrer
- Viser alle ansatte du har lov til å legge til ordre, og lar deg velge hvem du vil legge til alle ordre.
- Du må kanskje også velge hvem som skal være hovedansvarlig for ordre i listen som ikke har noen deltakere
Fjern deltakere fra markerte ordrer
- Her vil listen være alle deltakere knyttet til noen eller alle ordrene. Ordre uten deltakeren du velger vil ikke bli berørt.
Endre hovedansvarlig på utvalgte ordre
- Her er listen de nåværende hovedansvarlige på de valgte ordrene. Velg den nye hovedansvalige
Service modul
Nytt alternativ i kontrakten for å spesifisere hva ordrenavnet skal være
I kontraktsdefinisjonen angir du et ordrenavn som skal brukes på den genererte serviceordren.
- Variabel «@F» vil bli brukt til å hente navnet på serviceskjemaet med lavest frekvens på bestillingen.
- Hvis den brukes på andre ordretyper enn serviceordre, vil variabelen ikke ha noen effekt.
- Manuelt opprettede serviceordrer får ordrenavn i henhold til kontraktsdefinisjon
Ordre
Nytt felt på ordre for «Prioritert forespørsel»
Dette nye feltet blir hovedsakelig brukt sammen med Handyman Connect slik at kunden kan vise om ordren de kommer til å få høy prioritet. I samme prosess, kunden kan angi en ønsket start- eller en dato.
Disse feltene er nå synlige i ordre-listen slik at det er enkelt å følge opp slike forespørsler.
Andre endringer
-
Legge til en ny ordrekontakt er nå synlig i aktivitetsloggen
-
Godta et tilbud (Opprette en ny ordre) er nå synlig i aktivitetsloggen
-
Kontroller at automatiske sjekklister sendes når sjekklistene er ferdige
API-endringer
Se egne utgivelsesnotater for APIene her.
Andre endringer og viktige feilrettinger
- Integrasjoner
- Støtte for Contracting Works integrasjon
- Synkronisering
-
Avsluttede kontrakter fjernes nå automatisk under normal synkronisering
-
Sørger for at det sendes informasjon for automatisk pålogging til kjørebok
-
Sender konfigurasjonen for ordrenavn fra kontrakts-innstillinger for nye reparasjons-/installasjonsordrer
-
- Faktura
- Ny fane for listing av ikke fullført + godkjente ordrer for fakturering
- Generelle stabilitetsforbedringer
Oppdateringer 9.6.5
2022-10-20 |
9.6.5.29538 |
Første utgivelse |
2022-10-27 |
9.6.5.29542 |
|
2022-11-22 |
9.6.5.29559 |
|
2022-12-03 |
9.6.5.29568 |
|
2022-12-19 |
9.6.5.29575 |
|
2023-01-12 |
9.6.5.29582 |
|